Tarieven.

Onze trefzekere Service-X op het gebied van support, meedenken en advies is waar onze 200+ klanten het over eens zijn. Die is simpelweg top! Vanuit onze jarenlange ervaringen adviseren en denken we mee om onze klanten te laten presteren op het hoogste niveau. Voor ons de normaalste zaak van de wereld!

SILVER

Service X
20
,- a/mth
  • Guest hotspot
  • Premium support
  • 24/7 monitoring
  • Updates
  • VOIP & Camera support
  • Inclusief Tablet
  • Inclusief QR menu (min. 35)
  • Inclusief Dell Server

GOLD

Service X
15
,- a/mth
  • 1 Luxe Tabletset*
  • Minimale afname 55 stuks
  • Onbeperkt Updates
  • Opleiding
  • Alle modules & features*
  • MyGuestit Portaal
  • 10% kosteloze reperatie per jaar

Zorgeloos

Extra's met waarde
gratis
  • Kassasoftware
  • Kassa Integratie
  • Keuken Display Software
  • QR Bestellen
  • Extensive reports
  • Premium Support
  • Onbeperkt printers
  • Cloud Management

Twice the efficiency

What a super system and what a turnover increase since day one - I should have had this from the opening.

Restaurant Seoul Sista Rotterdam

Alleen Guestit

30 tables  12 uur open 

600,- a/mth 19,80,- p/dag  1,65,- p/uur

1. Wie komt er werken voor € 1,65 per uur?
2. Wie heeft geen training nodig?
3. Wie Neemt nooit ontslag?
4. Wie is nooit ziek?
5. Wie neemt nooit een pauze?
6. Wie is er 100% voor de gast?

 

Kassa koppeling?

Your Tablet menu cards are seamlessly linked to your existing cash register system. Some brands with which we have extensive partnerships are: ECash, Tonit, Untill, Aloha NCR from Index Hospitality, Next To Food, Bork (IO), Unitouch, WaiterPro (IO), Vectron, Kassanet Pieterse, Easykassa, Unitouch, EB Systems, Cashdesk and Mplus.

Premium Support?

You have better things to do than to edit photos, enter new dishes or drinks and make other adjustments to your menu. That's why we help you with that! Each customer can have up to 30 dishes or drinks adjusted or added per month. We make the image free-standing, put it in the right sizes and place it in your menu. We call this unburdening and we are good at that.

If you unexpectedly need a different wish or help, we are always there for you. Through our online environment we can log in directly to your local server and provide quick assistance. Often requests for help with urgent needs are resolved within 10 minutes. That is the certainty you can expect from a market leader.

Return On Investment

  • 30% hogere tafel doorloop
  • 26% hogere besteding
  • 10% verlaging op loonkosten

Top kwaliteit hardware

Tablet menu card runs on in-house developed hardware. The hardware consists of a complete table system with steel holder and Tablet. The table holder has various mounting options in the base, including Kensington security. This allows the set to be secured for use on the terrace. The tablet menu card has the following features:

  • FULL HD fantastische weergave van gerechten
  • Dual band WIFI (2.4 & 5 Ghz) voor probleemloze connectiviteit
  • Dual WIFI (2.4 & 5 Ghz) for hassle-free connectivity
  • Unique steel housing with anti-fingerprint coating
  • Super snelle processor voor vloeiend werken
  • Fully embedded software for maximum security
  • Splash proof

Basisvoorwaarden Guestit.nl

  • Volledige ontzorging in het proces van digitaal plaatsen van bestellingen door gasten van de tablet aan tafel, communicatie naar de keuken tot en met de verwerking in de kassa.
  • De daarvoor benodigde hardware: lokale server pc, het aantal benodigde tablets, wifi router, switches en andere randapparatuur.
  • Koppeling van tablets aan kassasysteem van één van de partners van Tabletmenukaart.nl.
  • Altijd de nieuwste versie van de software voor een optimale gebruikservaring voor zowel gasten als exploitant.
  • De pre-installatie en installatie van zowel hardware als software op locatie.
  • Instructie en training van medewerkers hoe de tablets te gebruiken, aan gasten uit te leggen en in de klantreis optimaal te integreren.
  • Instructie voor het doorvoeren van wijzigingen in de menukaart (items, prijzen, foto’s, etc).
  • Ondersteuning voor gebruik en bij eventuele storingen conform de afgesloten Service Level Agreement (SLA).
  • Beheer wifi en netwerk tot en met 3 access points en 1 router.
  • Periodiek onderhoud van de hardware en indien nodig het (preventief) vervangen van onderdelen of volledige devices.
  • Een vast tarief per maand per tablet voor het gehele pakket zoals hierboven beschreven, afhankelijk van de looptijd van de overeenkomst.