De horeca kent een groot tekort aan goed personeel. Het is steeds lastiger om nieuwe medewerkers te vinden. Hierdoor komt het meer dan eens voor dat het te lang duurt alvorens gasten kunnen bestellen. Hierdoor lopen we omzet mis en lopen gasten weg met een ontevreden gevoel.
Wij waren op zoek naar een oplossing om dit probleem op te lossen.
Er waren een aantal twijfels voordat we met Tabletmenukaart wilden werken, vooral omdat je niet weet hoe de gasten reageren. Qua techniek had ik er wel vertrouwen in, maar je weet nooit hoe de gasten reageren dat ze het misschien toch wat minder prettig ervaren. Uiteindelijk valt het wel mee. Af en toe zijn er mensen die vragen of ze niet gewoon kunnen bestellen en dat is natuurlijk geen probleem.
Een ander positieve bijkomstigheid was, is dat de stroom richting keuken veel geleidelijker gaat. Doordat mensen nu zelf bestellen zijn er geen piekmomenten meer in de keuken. Het loopt veel vloeiender: wat erin komt en wat eruit gaat is veel meer in balans. Dus je hebt geen druk meer en geen stressmomenten meer in de keuken. Dat hadden wij niet verwacht hoor, maar dat is een bijkomstigheid die echt wel positief is.
Mede-eigenaar
Winkel van Sinkel
Bij Winkel van Sinkel hebben we op verschillende punten een verbetering laten zien:
Tabletmenukaart.nl BV
Neon 27 i
4751XA Oud Gastel
KVK-nummer: 71958002
BTW nummer: NL858918663B01
Download de whitepaper