Isola Bella is een aantal jaar geleden aardig tegen de problematiek van personeel aangelopen. Het gebrek aan personeel vooral. Er ging een hele club medewerkers weg en daar kwam een nieuwe club voor terug. Dit liep helaas niet zoals het moest, de ervarenheid was weg.
Challenges van Isola Bella
Ik had zeker twijfels voor ik met de tablet begon, ik was huiverig voor de reactie van mijn gasten. Maar het is gebleken dat dat dus niet zo is.
Ik leg van tevoren de Tabletmenukaarten op tafel en dan zien we wel wat er aan komt waaien. Soms zit er om half 6 ineens 80, 90 man. Maar een maand eerder of een paar weken later is dat ineens weer voorbij dus dat is gewoon heel moeilijk schakelen. Het is heel lastig om daar een goede balans met het personeel in te vinden. Zeker met de krappe arbeidsmarkt. De Tablet helpt me er echt doorheen. Hierdoor heb meer sturing en controle in het bedrijf. Er gaan hier vaak alleen al zo’n 300 maaltijden op een dag doorheen. Dat kun je gewoon niet oplossen met personeel, probeer ze maar te vinden. De goede. En dat ze blijven… Tabletmenukaart biedt deze uitkomst.
Je moet wel een praatje blijven maken. De tablet is een mooi en een leuk hulpmiddel, maar je moet de service wel zelf bieden. Maar dankzij de bestellingen via de Tablet heb je meer tijd voor je gasten. Een ieder met een soortgelijk bedrijf raadt ik dit aan.
Isola Bella
Revelapps B.V.
Hollandschdiep 63-C
2900 EP, Capelle aan den Ijssel
KVK-nummer: 93304188
BTW nummer: NL866347306B01
Nederland
T/Whatsapp: +31(0)3037113232
E.mail: alex@guestit.nl
Download de whitepaper