Werken met bestelformulieren zou te duur zijn vanwege de bewerkelijkheid. Bovendien konden wij erg moeilijk aan betaalbaar personeel komen voor de bediening. Wij wilde de volgende zaken aanpakken:
De eerste reactie die je misschien verwacht op dit product is dat het in principe onpersoonlijk is. Maar als je er goed over nadenkt en je ziet het werken en hebt de ervaring ermee, dan weet je juist dat het product misschien niet persoonlijk is, maar jij wel veel persoonlijker kan worden naar je klanten. Je hebt veel meer tijd voor je klanten. Het werken verandert, je hebt weer tijd voor waarom je de horeca doet, tijd voor de mensen. Het wordt leuker.
Als je de Tabletmenukaart nu bij ons weghaalt, zou hetzelfde zijn als het ontslaan van een directeur. Dat kan niet. Het is zo’n belangrijk personeelslid van ons geworden. Het is ook niet 1 personeelslid, het zijn er meerdere in ons bedrijf. Ik zou niet meer zonder willen en kunnen.
Vanuit het personeel heb ik geen enkele negatieve reactie. Het klinkt heel raar maar het is gewoon als een nieuwe collega die algemeen geaccepteerd wordt. En het werkt gewoon ontzettend eenvoudig en goed. De enige mensen die het opvalt zijn nieuwe gasten, die merken het soms eens op en stellen er vragen over. Maar zijn uiteindelijk vaak enthousiast. Wij zijn er erg tevreden over!
Eigenaar
De resultaten zijn erg goed. Onze loonkosten liggen op 27% van de omzet. De gemiddelde besteding is € 37,- en wij krijgen 4,7 sterren van de 5 op Facebook.
Revelapps B.V.
Hollandschdiep 63-C
2900 EP, Capelle aan den Ijssel
KVK-nummer: 93304188
BTW nummer: NL866347306B01
Nederland
T/Whatsapp: +31(0)3037113232
E.mail: alex@guestit.nl
Download de whitepaper