Tarieven.

Onze trefzekere Service-X op het gebied van support, meedenken en advies is waar onze 200+ klanten het over eens zijn. Die is simpelweg top! Vanuit onze jarenlange ervaringen adviseren en denken we mee om onze klanten te laten presteren op het hoogste niveau. Voor ons de normaalste zaak van de wereld!

SILVER

Service X
20
,- p/mnd
  • Gasten Hotspot
  • Permium support
  • 24/7 monitoring
  • Updates
  • VOIP & Camera support
  • Inclusief Tablet
  • Inclusief QR menu (min. 35)
  • Inclusief Dell Server

GOLD

Service X
15
,- p/mnd
  • 1 Luxe Tabletset*
  • Minimale afname 55 stuks
  • Onbeperkt Updates
  • Opleiding
  • Alle modules & features*
  • MyGuestit Portaal
  • 10% kosteloze reperatie per jaar

Zorgeloos

Extra's met waarde
gratis
  • Kassasoftware
  • Kassa Integratie
  • Keuken Display Software
  • QR Bestellen
  • Uitgebreide rapportages
  • Premium Support
  • Onbeperkt printers
  • Cloud Management

Twee keer rendement

Wat een supersysteem en wat een omzetverhoging sinds dag één – Dit had ik vanaf de opening moeten hebben.

Restaurant Seoul Sista Rotterdam

Alleen Guestit

30 tafels  12 uur open 

600,- p/mnd 19,80,- p/dag  1,65,- p/uur

1. Wie komt er werken voor € 1,65 per uur?
2. Wie heeft geen training nodig?
3. Wie Neemt nooit ontslag?
4. Wie is nooit ziek?
5. Wie neemt nooit een pauze?
6. Wie is er 100% voor de gast?

 

Kassa koppeling?

Uw Tabletmenukaarten worden naadloos gekoppeld aan u bestaande kassasysteem. Enkele merken waarmee wij uitgebreide samenwerkingen hebben zijn : ECash, Tonit, Untill, Aloha NCR van Index Hospitality, Next To Food, Bork (I.O), Unitouch, WaiterPro (I.O), Vectron, Kassanet Pieterse, Easykassa, Unitouch, EB Systems, Cashdesk en Mplus.

Premium Support?

Je hebt wel wat beters te doen dan je bezig houden met het bewerken van foto’s, invoeren van nieuwe gerechten of dranken en andere aanpassingen doorvoeren in je menukaart. Daarom helpen we je daarbij! Iedere klant kan per maand tot wel 30 gerechten of dranken laten aanpassen of erbij laten zetten. Wij maken de afbeelding vrijstaand, zetten deze in de juiste formaten en plaatsen deze in je menukaart. Dat noemen wij ontzorgen en daar zijn wij goed in.

Heeft u onverhoopt een andere wens of hulp nodig dan staan wij altijd voor u klaar. Via onze online omgeving kunnen wij rechtstreeks inloggen op uw lokale server en snel hulp bieden. Vaak zijn hulpvragen met hoge nood binnen 10 minuten opgelost. Dat is de zekerheid die u van een marktleider kunt verwachten.

Return On Investment

  • 30% hogere tafel doorloop
  • 26% hogere besteding
  • 10% verlaging op loonkosten

Top kwaliteit hardware

Tabletmenukaart draait op in huis ontwikkelde hardware. De hardware bestaat uit een compleet tafelsysteem voorzien van stalen houder en Tablet. De tafel houder heeft in de voet verschillende bevestigingsmogelijkheden waaronder Kensington beveiliging. Hiermee kan het set vastgezet worden voor gebruik op het terras. De tabletmenukaart heeft de volgende kenmerken:

  • FULL HD fantastische weergave van gerechten
  • Dual band WIFI (2.4 & 5 Ghz) voor probleemloze connectiviteit
  • 5200 Mah batterij voor zeer lange gebruiksduur
  • Unieke stalen behuizing met anti-fingerprint coating
  • Super snelle processor voor vloeiend werken
  • Volledig ingesloten software voor maximale beveiliging
  • Spatwaterdicht

Basisvoorwaarden Guestit.nl

  • Volledige ontzorging in het proces van digitaal plaatsen van bestellingen door gasten van de tablet aan tafel, communicatie naar de keuken tot en met de verwerking in de kassa.
  • De daarvoor benodigde hardware: lokale server pc, het aantal benodigde tablets, wifi router, switches en andere randapparatuur.
  • Koppeling van tablets aan kassasysteem van één van de partners van Tabletmenukaart.nl.
  • Altijd de nieuwste versie van de software voor een optimale gebruikservaring voor zowel gasten als exploitant.
  • De pre-installatie en installatie van zowel hardware als software op locatie.
  • Instructie en training van medewerkers hoe de tablets te gebruiken, aan gasten uit te leggen en in de klantreis optimaal te integreren.
  • Instructie voor het doorvoeren van wijzigingen in de menukaart (items, prijzen, foto’s, etc).
  • Ondersteuning voor gebruik en bij eventuele storingen conform de afgesloten Service Level Agreement (SLA).
  • Beheer wifi en netwerk tot en met 3 access points en 1 router.
  • Periodiek onderhoud van de hardware en indien nodig het (preventief) vervangen van onderdelen of volledige devices.
  • Een vast tarief per maand per tablet voor het gehele pakket zoals hierboven beschreven, afhankelijk van de looptijd van de overeenkomst.